Etykiety

Sprzęt ważna rzecz

Bez sprzętu nie sposób uprawiać większości sportów, a tym bardziej triathlonu, więc zaprezentuję swój, z którego obecnie korzystam. Według mojej oceny jest to sprzęt średniej klasy, w zupełności spełniający moje obecne oczekiwania, do których można zaliczyć wygodę, komfort, bezpieczeństwo oraz bezawaryjność.

Rower: Merida Road Race 880-16

- rama aluminiowa Race comp-Single z wygładzonymi spawami

- przerzutki Schimano FD-2200/ Sora SS z 16 przełożeniami
- koła w rozmiarze 700C

Jest to moja pierwsza „szosa”. Kupiłem ją w zeszłym roku przed wakacjami. Jest to rower z najniższej półki cenowej oferowanej przez Meridę. Jak dotąd „natłukłem” już na nim nieco ponad 2k km i muszę stwierdzić ku mojej uciesze, że jak na razie spisuje się rewelacyjnie. Do tej pory ma wymienione hamulce, taśmy na kierownicy i opony (dlatego, że całą zimę przejechałem na trenażerze).

Buty: Asics Gel-Blackhawk 5 T1F4N


Buty kupiłem również rok temu przed wakacjami (to wtedy zaczynałem swoją przygodę ze sportem). Dla początkującego biegacza te buty są idealne, w dodatku za rozsądną cenę. Często można je kupić w promocji. Służą mi do teraz bez żadnych problemów. Jak dotąd „zrobiłem” w nich 1k km. Są lekkie z żelową podeszwą amortyzującą wstrząsy, dobrze dopasowującą się do stopy. Jeśli chodzi o dłuższe biegi, powyżej 20 km, to podeszwa zaczyna się robić twarda i daje się odczuć większe obciążenie stopy. Być może jest to normalne, jednak są to moje pierwsze jak dotąd buty i nie mam porównania z innymi, więc oceniam je jako buty do 20 km.
comments

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...